کاهش ارزش غیر موقت سرمایه گذاریها

نوع فایل : Pdf

حجم فایل :۴۳۷ KB

نویسنده : حسن فرج زاده دهکردی ، افسانه رفیعی

منبع فایل : مجله تحلیلی ، اطلاع رسانی و پژوهشی حسابرس

رمز فایل : www.accfile.com

مقدمه
بحران اعتباری و رکود در بخش مسکن مسئله کاهش ارزش غیرموقت سرمایه‌گذاریها را به مشکلی برای شرکتها، حسابداران و حسابرسان مبدل ساخته است. این مسئله تنها به مؤسسه‌های مالی مربوط نمی‌شود بلکه برای هر شرکتی که بدهیهای شرکتی (اوراق بدهی غیردولتی کوتاه‌مدت مانند اسناد دریافتنی تجاری)، اوراق سرمایه‌گذاری ساختاریافته (تعهدات بدهی تضمین‌دار، اوراق رهنی با پشتوانه و سایر اوراق بهادار با پشتوانه داراییها ) یا اوراق مالکانه نگهداری می‌کند، دشواریهایی تولید می‌کند.
برخی تحلیلگران بازار و مطبوعات مالی از الزامات حسابداری مبتنی بر ارزش منصفانه انتقاد می‌کنند، زیرا به عقیده آنها این الزامات موجب تشدید بی‌ثباتی بازارهای مالی شده است. بارها در بحرانهای مالی، به‌کارگیری بیانیه شماره ۱۵۷ هیئت تدوین استانداردهای حسابداری مالی امریکا با عنوان«اندازه‌گیری ارزش منصفانه»، به عنوان مسبب بروز یا تشدید مشکل معرفی شده است. با این حال، بیانیه شماره ۱۵۷ تنها در رابطه با چگونگی اندازه‌گیری ارزش منصفانه رهنمودهایی را ارائه می‌کند و درباره اینکه چه زمانی داراییها باید به ارزش منصفانه اندازه‌گیری شود، نمی‌پردازد.

لینک دانلود : کاهش ارزش غیر موقت سرمایه گذاریها

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 0 میانگین : 0]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار