بخشنامه حق مسکن سال ۱۳۹۵ کارگران مشمول قانون کار به همراه نحوه حسابداری
بخشنامه حق مسکن سال 1395 کارگران مشمول قانون کار به همراه نحوه حسابداری

بخشنامه حق مسکن سال ۱۳۹۵ کارگران مشمول قانون کار به همراه نحوه حسابداری

بخشنامه افزایش حق مسکن ۱۳۹۵

همراهان گرامی سلام ، تا این لحظه هنوز بخشنامه افزایش حق مسکن ۹۵  توسط وزیر کار صادر نشده است به محض انتشار اطلاع رسانی خواهد شد ( ۲۹ ابان ۱۳۹۵ )

حق مسکن سال ۱۳۹۵ کارگران

اخبار مربوط به افزایش حق مسکن ۱۳۹۵

حق مسکن سال ۱۳۹۵ کارگران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در حالی که فقط ۴ ماه تا پایان سال ۹۵ مانده هیأت دولت امروز تصویب کرد که حق مسکن کارگران از ۲۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان افزایش یابد.

شورای عالی کار در نشست هفته پایانی اسفندماه دو سال قبل افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران را تصویب کرده بود تا این رقم به ۴۰ هزار تومان در ماه برسد اما این مصوبه تا امروز در هیأت وزیران تصویب نشده بود.

پیش از این علی ربیعی وعده داده بود تا موافقت هیأت وزیران را برای افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن اخذ کند اما مخالفت‌ها در هیأت دولت این افزایش ناچیز را ماه‌ها معطل نگه‌داشت.

نمایندگان کارگری معتقد بودند که این ۲۰ هزار تومان آنقدر ناچیز است که حتی از طرح مجدد و پیگیری آن شرم دارند چرا که این رقم حتی کرایه رفت و برگشت کارگر به محل کارش را تأمین نمی‌کند.

اکنون ۲۰ ماه از مصوبه شورای عالی کار گذشته و این مصوبه در سال ۹۴ هم هرچند در مصوبه مزدی شورای عالی کار بود اما فرصت راهیابی به هیأت دولت برای تصویب را پیدا نکرد و در سال ۹۵ نیز علی‌رغم چندین بار وعده وزیر کار تا امروز در هیأت دولت تصویب نشده بود.

بر این اساس افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران برخلاف توقع آنها بر مبنای مصوبه شورای عالی کار به جای آنکه از فروردین‌ماه سال ۹۴ اعمال شود از مهرماه سال ۹۵ یعنی یک سال و نیم بعد از آن اعمال خواهد شد.

X بخشنامه حق مسکن سال ۱۳۹۵ کارگران مشمول قانون کار به همراه نحوه حسابداریX حق مسکن ۹۵X افزایش حق مسکن ۹۵X حق مسکن کارگران در سال ۹۵X بخشنامه افزایش حق مسکن کارگران ۹۵

نحوه حسابداری و سوالات مرتبط

حق مسکن سال ۱۳۹۵ کارگران

با توجه به صراحت این مصوبه در حقوق مهر ماه کارفرمایان موظف هستند این مبلغ را به حقوق کارگران اضافه و لحاظ کنند همچنین با توجه به مهلت کمی که تا پایان ابان ماه باقی مانده است و فرصت ارسال لیست بیمه و مالیات حسابداران نسبت به این افزایش اقدام کنند

ضمنا همراهانی که از سیستم های مالی استفاده میکنند و تعداد پرسنل ایشان زیاد است حتما با پشتیبانی نرم افزار خود تماس بگیرند و از انها بخواهند این افزایش را یکجا برای همه اعمال کنند تا در زمان شما صرفه جویی شود

کارگرانی که کارفرمای انان از این کار سر باز زده اند قبل از هر اقدام فیش حقوق خود را از کارفرما اخذ کنند و در صورت تمایل به اداره کار منطقه یا شهرستان خود مراجعه نمایند .

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 0 میانگین : 0]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار