دانلود نمونه آئین نامه معاملات و نظام نامه مالی شرکت  ها

برای این ساعت از سایت دانلود نمونه آئین نامه معاملات و نظام نامه مالی شرکت ها را آماده کرده ایم که بسیار مفید و راهگشا خواهد بود برای شرکتهای تازه تاسیس این دو فایل را میتوانید در انتهای این نوشته دانلود کنید به منظور مشخص شدن نظام کلی نحوه انجام خریدار کالا یا کار یا خدمات از ارائه کنندگان آنها در داخل و خارج کشور به طور اعم همچنین فروش کالا و خدمات در شرکت سهامی عام ….. و …. آیین نامه معاملات شرکت به شرح ذیل در بیست و پنج ماده و بیست و یک تبصره تنظیم و تدوین و در جلسه بیست و نهمین هیئت مدیره مورخ ۲۸/۱۲/۶۹ به تصویب رسیده است .

آیین نامه معاملات شرکت از تاریخ فروردین ماه سال در کلیه واحدهای تابعه , لازم الاجراء
می باشد . با تصویب این آیین نامه , آیین نامه معاملات قبلی به خودی خود لغو می گردد و کلیه معاملات در شرکت اعم از خرید و فروش کالا و یا کار و یا خدمات براساس مراحل تعیین شده در این آیین نامه قابل اجراء می باشد .

آیین نامه اجرایی کمیسیون معاملات در واحدهای تابعه براساس پیشنهاد مدیر بازرگانی واحد و تصویب هیئت اجرایی واحد مربوطه قابل اجراء می باشد ضروری است به منظور انجام   هماهنگی های لازم , یک نسخه از آیین نامه مذکور جهت تصویب مدیریت عامل ارسال گردد .

آیین نامه اجرایی کمیسیون معاملات هریک از واحدها ( آیین نامه معاملات فرعی ) بایستی حداقل تا تاریخ ………… اردیبهشت ماه ………….. تهیه و به تصویب هیئت اجرایی رسیده باشد .

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 210 میانگین : 4]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار