کاربرد نرم افزار اکسل در علوم حسابداری،مدیریت و مهندسی


excel_2003_011
.

توابع از ابزارهای بسیار ارزشمند در صفحه گسترده هاست، صد ها تابع در کاربردهای مختلف با ساده ترین شکل ممکن، راه را در نهایت سهولت هموار می کنند.
در اینجا بعضی از توابع که در رشته های حسابداری و مدیریت کاربرد بیشتری دارد، یعنی توابع مالی ، آماری  و ریاضی  به طور کامل بیان می شود.
شایان ذکر است که توابع در تمام صفحه گسترده ها یکنواخت عمل  می کنند، ولی در شکل تابع گاهی اختلافات کوچکی دارند اما به هر حال نتیجه یکی است.
امروزه سازمان ها با بازارهای بسیار پویا روبرو هستند که با محیط هایی که سرعت ، انطباق پذیری، و همسوسازی را به عنوان رویه های کلیدی برای کسب مزیت رقابتی پایدار الزام می کند، شناخته می شوند.
حسابرسی زنجیره عرضه و عملیات ابتدایی دخالت سیستماتیک برای تغییرات بازار و بهبود حمایت از پروژه ها مناسب است. بخش اصلی حسابرسی مرحله شناسایی است. هیچ حسابرسی موفق نیست، مگر درک کاملی از اینکه چگونه اجزا تشکیل دهنده یک سازمان با یکدیگر در تقابل هستند، را داشته باشند ( افراد ؛ فرایندها، تکنولوژی). یعنی تعاملاتی که سیستم را تشکیل می دهند و اینکه چگونه این مقامات در عملکرد کلیدی مبتنی بر بازار منعکس می شود.
خروجی اصلی شناخت، توسعه نقشه های روابط علی ومعلولی توضیحی است. بسیاری از رویکردها ها وابزارهای شناختی موجود به صورت پایه ای مورد بازنگری قرار گرفته اند.یک رویکرد حسابرسی جدید در این تحقیق توسعه داده شده است که بر پایه دو فرض اساسی می باشد.
گاهی اوقات مسائل مرتبط با فرایندها حل نمی شوند، چرا که شرکتها در شناسایی آنها با مشکل مواجه می شوند. از سوی دیگر ارزیابی تکنولوژی های نوآورانه یا رویه های مدیریتی نه تنها راهی برای حل مسائل پنهان بلکه برای توسعه مدلهای جدید کسب وکار ارائه می کند و اجازه انجام کارهایی را می دهد که سازمان بدون از بین بردن مشکلات فعلی شرکت نمی تواند آن ها را اجرا کند.
برای رسیدن به این منظور ، در این جا به معرفی برنامه اکسل و توابع مرتبط با آن پرداخته ایم. توابع مالی، آماری و ریاضی که به طور چشم گیری در حسابداری و مدیریت کاربرد دارد.

 

نوع فایل : Pdf

حجم فایل : ۵۶۸ KB

نویسنده فایل : حمید دوست محمدیان، نسیم پریدر

منبع فایل : مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات

رمز فایل : www.accfile.com

لینک دانلود کاربرد نرم افزار اکسل در علوم حسابداری،مدیریت و مهندسی

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 1 میانگین : 1]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 نظرات
newest
oldest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
مسعود نقدي

با سلام
جهت مشاهده اظهارنامه عملکرد بعنوان مثال سال ۱۳۹۰ چیکار کنیم ؟

mahdi

اکسل در حسابداری برای من دانلود نمیشه . یبار هم که شد با kmplayer باز شد !!!

محمد م

با کمال تشکر
دمت قیژ

سیمین

با سلام وعرض خسته نباشید واقعا ممنون به خاطر کمک هایی که میکنید خدا خیرتون بده

نعیمه

سلام
این فایل برای من باز نمی شه
یعنی مشکل از کجاست؟

حسين جليل زاده

سلام ضمن عرض خسته نباشد امید است با تهیه وارسال مطالب و نرم افزارهای آموزنده و کمکی جامعه حسابداری را همواره یار یاور باشید

حسين جليل زاده

سلام ضمن عرض خسته نباشد امید است با تهیه وارسال مطالب و نرم افزارهای آموزنده و کمکی جامعه حسابداری را همواره یار یاور باشد

mozhde

mamnoon az lotfeton kheili khob bod

امین

با سلام
کاربردی بود. ممنون

SD

با تشکر حرف نداره.

درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار