بسته اطلاعاتی حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۵

dastmoz93

همراهان عزیز سلام

به منظور سهولت و تسریع در دسترسی به کلیه اطلاعات لازم جهت حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۵ شما میتوانید به ادامه مطلب این پست مراجعه کنید از این طریق شما میتوانید اطلاعاتی چون :

  • بخشنامه حقوق و دستمزد
  • معافیت مالیاتی
  • اطلاعات حق مسکن
  • جدول مقایسه با سال های گذشته
  • ….را بصورت متمرکز مشاهده بفرمائید …

 

√دانلود بخشنامه حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۵

√ دانلود جدول تغییرات مزد سال ۱۳۹۵

√معافیت مالیاتی سال ۱۳۹۵ : دو ماه ابتدای سال ۱۳۹۵ مطابق با همان سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد 

قائم مقام سازمان امور مالیاتی کشور گفت: معافیت مالیات بر درآمد حقوق دو ماهه اول سال ۹۵ مطابق معافیت سال ۹۴ می باشد.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، محمد قاسم پناهی، با اشاره به اینکه مطابق ماده ۸۴ اصلاحیه جدید قانون مالیات های مستقیم، میزان معافیت مالیات بر درآمد سالانه مشمول مالیات حقوق از یک یا چند منبع، هر ساله در قانون بودجه سنواتی مشخص می شود، گفت: حسب ماده ۸۵ قانون، نرخ مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولتی و غیر دولتی در سال ۱۳۹۵، مازاد بر میزان معافیت تا هفت برابر آن مشمول مالیات سالانه ۱۰ درصد و نسبت به مازاد آن ۲۰ درصد است.
قائم مقام سازمان امور مالیاتی کشور خاطر نشان کرد: بر اساس ماده ۸۶ این قانون، پرداخت کنندگان حقوق هنگام هر پرداخت یا تخصیص آن مکلف اند مالیات متعلق را طبق مقررات ماده ۸۵ این قانون محاسبه و کسر و تا پایان ماه بعد ضمن تسلیم فهرستی متضمن نام و نشانی دریافت کنندگان حقوق و میزان آن به اداره امور مالیاتی محل پرداخت و در ماه های بعد فقط تغییرات را صورت دهند.
وی با بیان اینکه براساس قانون دو دوازدهم بودجه سال ۹۵ ، دولت اجازه دارد در دو ماه ابتدایی سال ۹۵ مطابق احکام و جداول قانونی بودجه سال ۹۴ کل کشور و بر مبنای دو دوازدهم ارقام مصوب آن با رعایت سایر قوانین و مقررات عمل کند، گفت: بر این اساس، در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، میزان معافیت مالیاتی حقوق مطابق معافیت سال ۱۳۹۴ خواهد بود. لازم به ذکر است پس از تصویب قانون بودجه سال ۹۵، معافیت جدید مالیات بر درآمد حقوق سال ۹۵ و نیز نحوه محاسبه و تعیین تکلیف معافیت ۲ ماه اول امسال اعلام خواهد شد.
پناهی در ادامه عنوان کرد: با توجه به احکام قانونی بودجه سال ۹۴ کل کشور، سقف معافیت مالیاتی در دو ماه اول سال ۹۵، ماهانه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

 

 

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 6 میانگین : 3.5]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 نظرات
newest
oldest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
karim

سلام
خیلی خوشحال شدم که دوباره سایت رو فعال کردید چون مطالب مفیدی برای همکاران جدید دارید.متشکرم موفق باشید

مجید مظاهری

سلام . لطفا در مورد پسورد فایلهای دانلود شده راهنمایی بفرمایید.تشکر

saba

سلام چه خوب شد برگشتید دلم تنگ این سایت بود اخه این سایت یک چیز دیگه است همه چیز مرت دسته بندی شده نه مثل تلگرام فایلهای انبوه در هم برهم و اینکه همیشه بروز بود امیدوارم از ابین به بعد جاودان بمانید آی سی سی فایل خیلی خوبی ????????????

محمد رضا داوودی باغینی

سلام
اگه بتونید تو تلگرام هم یه گروه و یا کانال راه اندازی کنید خیلی خوبه
ممنون

درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار