نرم افزار حسابداری شخصی هلو برای موبایل

نرم افزار حسابداری شخصی هلو اندروید ورژن ۵.۲ 

امروزه با گسترش فعالیت های روزمره و افزایش هزینه های جاری لزوم استفاده از نرم افزاری جهت محاسبه هزینه های و در آمد های جاری ضروری می باشد. وجود نرم افزار جامعی که بتواند علاوه بر تحقق این نیاز اصلی امکاناتی نظیر مدیریت چک های پرداختنی، امکان ثبت درآمد ها و هزینه ها، امکان گزارش گیری از هزینه ها و درآمدها، امکان یادآوری سررسید چک ها را دارا باشد از بدیهیات اولیه این قبیل ابزار ها می باشد.

نرم افزار حسابداری شخصی هلو ارائه شده توسط گروه شرکتهای طرفه نگار، بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری درایران به همراه امکانات متنوع این دغدغه شما را بر طرف می نماید.

نرم افزار حسابداری شخصی هلو اندروید در جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران مورد تقدیر قرار گرفته و همچنین در گروه ابزارها به عنوان برترین اپلیکیشن از نگاه مردم انتخاب گردیده است.

این محصول امکان کنترل تمامی هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع را برای کاربران آن فراهم نموده و تلفن همراه هوشمند شما را تبدیل به یک کیف پول الکترونیک می نماید. علاوه بر موارد فوق نرم افزار هلو در ورژن ۵.۱ امکانات ذیل را نیز عرضه می کند:

  • – امکان درج وام به عنوان دریافت کننده و پرداخت کننده
  • – تعریف کلیه اقساط وام به صورت سیستمی
  • – امکان مقرر نمودن یادآوری برای اقساط به صورت دوره ای
  • – امکان گرفتن خروجی اکسل برای وام و اقساط
  • امکان گرفتن گزارش اقساط
  • امکان حسابداری پیامکی

 

تذکر : این یک برنامه موبایل است و برای نصب ان باید نرم افزار بازار روی موبایل شما نصب باشد پس از کلیک روی لینک زیر بروی دکمه نصب کلیک کنید 

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 35 میانگین : 3.5]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار