کاربرد شبکه های عصبی در اظهارنظر فنی حسابرسی

نوع فایل : Pdf

حجم فایل : ۱۹۶ KB

ترجمه: دکتر محمد عرب مازار یزدی ، محمود مصطفی زاده

منبع فایل : مجله تحلیلی ، اطلاع رسانی و پژوهشی حسابرس

رمز فایل : www.accfile.com

در حالی که دقت در پیشبینی برای شبکه عصبی حسابرسی دولا‌یه، ۹۴درصد، و برای شبکه عصبی سه لا‌یه، ۹۵درصد است، به نظر می‌رسد که شباهت زیادی بین طبقه‌بندی واقعی و نتایج طبقه‌بندی شبکه وجود دارد. این طور به نظر می‌رسد که صفت درنظر گرفته شده به عنوان نشانه های گریز از مالیات، در پیشبینی، کاملا‌ً اثربخش عمل کرده اند.
لا‌زم است دو پژوهش دیگر نیز انجام شود. اولا‌ً، چگونه می‌توان فهمید که چه مقدار داده آموزشی کافی است؟ این سئوالی است که باید کاملا‌ً درمورد آن بررسی شود، گرچه بررسیهای اخیر به نظریه‌هایی در مورد حد پایین تعداد مثالهای مورد نیاز برای آموزش، دست پیدا کرده‌اند. کوئین لان (۱۹۸۳,Quinlan) برخی تحقیقات مقدماتی را در ارتباط با براورد اندازه نمونه آموزشی لا‌زم، انجام داده است.
هنوز هیچ تئوری مدونی در این زمینه وجود ندارد که جنبه کاربردی داشته باشد. ثانیاً نیاز به ابزارهای بهتری برای تخمین زمان همگرایی وجود دارد. برخی از شبکه­ های عصبی از جمله انتشار به عقب، را نمی­توان برای ایجاد همگرایی مورد استفاده قرارداد. بنابراین، گاه کاربر آن را پس از چند نوبت آزمایش، کنار می گذارد، بدون آنکه بداند با چند نوبت آزمایش بیشتر، همین الگوریتم او را به نتیجه خواهد رساند.
برای بسیاری از افراد این سئوال مطرح می شود که:”آیا شبکه­های عصبی می‌توانند در آینده جایگزین سیستمهای خبره شوند؟” شبکه‌های عصبی برای کار رده‌بندی الگوها بسیار اثربخش عمل می‌کنند. با این حال، شبکه های عصبی، خیلی از کارهایی را که سیستمهای خبره خوب از عهده انجامشان برمی آمدند، نمی توانند انجام دهند.

لینک دانلود :کاربرد شبکه های عصبی در اظهارنظر فنی حسابرسی

منبع لاتین استفاده شده در این مقاله :

File Size: ۳۹.۹ KB

Author:   Rebecca Chung-Fern Wu

Download:  Integrating Neurocomputingand Auditing Expertise

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 1 میانگین : 4]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار