کتاب حسابداری بانکی + کابر امور بانکی

کتاب حسابداری بانکی + کابر امور بانکی ، کاربر امور بانکی کسی است که از عهده تشخیص عوامل موثر کار، مفاهیم اصول بانکداری، تشخیص اصول و مفاهیم حسابداری، تشخیص انواع چک، سفته و برات، افتتاح، بستن و محاسبه سود انواع سپرده ها و انجام امور تحویلداری در صندوق و برقراری ارتباط موثر با مشتریانبه خوبی برآید .برای آشنایی با مهارت امور بانکی ابتدا باید بدانیم پول از کجا آمده و چه تاریخچه ای را در پشت سر دارد؟ اولین بانکها مربوط به چه دوره ای است ؟ سپس با انواع اصول معاملات، تسهیلات ) وام ها(، چک و سفته، انواع سپرده،اعتبارات اسنادی و امور تحویلداری در جزوه کتاب حسابداری بانکی اشنا خواهید شد.

تاریخچه و مسیر پول در دنیا

می گویند پیدایش پول مربوط به چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح در خاورمیانه، و مربوط به تمدنهای سومری نزدیک خلیج فارس ومصر قدیم می باشد. قبل از اینکه پول به شکل امروزی وجود داشته باشد، مبادله بصورت مبادله مستقیم کالا با کالا و خدمات بود. افرادنیازهای خود را در محدوده خانواده یا قبیله با مبادله کالا بین خودشان تهیه می کردند.

یعنی هرکسی یا هر قبیله ای جنسی داشت که برای او فایده کمتری داشت آن را با کالای دیگر مورد نیاز خود که فایده ی بیشتری داشت عوض می کرد.پس، ابتدا پول شکل کالایی داشت وکالای خاصی بعنوان پول در نظر و بکارگرفته می شد. البته نوع کالا بستگی به عوامل مختلفی مانند؛آب و هوا ، موقعیت جغرافیایی و توسعه فرهنگی و اقتصادی آنها داشته است.

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 28 میانگین : 3.9]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار