حسابداری شرکت های بیمه

life_insurance_14

بدون درک مفاهیم و اصول حسابداری و نیز نداشتن شناخت نسبت به دلایل مفهومی رویه های مورد عمل حسابداری در هر واحد تجاری یا بنگاه اقتصادی ، نمی توان حسابداری را به گونه ای کارآمد و مؤثر فهمید و به کار گرفت و صورت های مالی حاصل از این رویه ها را درک کرد؛ از این رو، آگاه ی از مفاهیم، اصول و رویه های مورد عمل حسابداری برای همه کسانی که با آنها سروکار دارند بس یار مهم و حیاتی است.

جایگاه حسابداری شرکت های بیمه در بین مفاهیم حسابداری در کجا قرار دارد؟ صنعت بیمه دارای چه ویژگی هایی است که رویه های حسابداری مخصوص خود را م ی طلبد؟ آی ا این رویه ها با رویه های معمول در دیگر واحدهای تجاری تفاوت دارد؟ اگر پاسخ مثبت است، علت تفاوت ای ن رویه ها با رویه های معمول و جاری حسابداری در دیگر بنگاه های اقتصادی چیست؟ در این فصل، کوشش خواهد شد تا برای پاسخ به پرسش های بالا، ابتدا اصول و مفاهیم پذیرفته شده حسابداری شامل مفروضات محیطی، اصول اجرایی و میثاق های محدودکننده، به گونه ای مختصر و گویا تبیین شود و سپس حسابداری شرکت های بیمه به عنوان رویه های خاص حسابداری وضع شده برای صنعت بیمه که دارای ویژگی های منحصر به فرد و متما یز از دیگر واحدها ی تجار ی است، توضیح داده خواهد شد.

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 7 میانگین : 3.1]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار