اموزش تهیه صورتهای مالی به همراه توضیحات کلیه عناصر و بخش های مهم ان

اموزش تهیه صورتهای مالی به همراه توضیحات کلیه عناصر و بخش های مهم انا گر شما بتوانید لیبل یک خوراکی یا تابلوی اعلام نتایج را مطالعه کنید ، شما می توانید یاد بگیرید که به همان راحتی صورتهای مالی اساسی حسابداری را نیز مطالعه کنید . اگر شما می توانید یک دستورالعمل یا یک درخواست برای وام را پیگیری کنید ، شما می توانید اصول و پایه های حسابداری را نیز فرا بگیرید. یادگیری این اصول اصلا سخت و مشکل نمی باشد.

این نوشتار کمک می کند تا شما به یک درک اولیه از اینکه چطور صورتهای اساسی حسابداری را مطالعه کنید ، دست پیدا کنید.دقیقا مانند یک کلاس آموزش CPR که شما فرا می گیرید چگونه مراحل اجرایی و پایه یک احیا قلبی ، ریوی را انجام دهید. این نوشتار نیز چگونگی خواندن و مطالعه بخش های اساسی صورتهای مالی را شرح می نماید. البته قصد ما اصلا این نیست که از شما یک حسابدار بسازیم  بلکه تنها در این  سطح که شما اعتماد به نفس یابید که قادر به مطالعه مجموعه ای از صورتهای مالی هستید و نسبت به آنها حس فهم و آگاهی داشته باشید.

اموزش تهیه صورتهای مالی به همراه توضیحات کلیه عناصر و بخش های مهم ان

حال با هم نگاهی گذرا بر مجموعه صورتهای مالی می اندازیم :

« پول را نشان می دهد »

به زبان ساده تر کاری که در اصل صورتهای مالی برای ما انجام می دهد ، این است که آنها به شما پول را نشان می دهند،اینکه پول یک شرکت از کجا آمده است، در چه محلی خرج شده است و الان کجاست.

چهار صورت مالی اساسی وجود دارد که عبارتند از : ۱-ترازنامه، ۲-صورت سود و زیان، ۳- صورت جریان وجه نقد ، ۴- صورت سود و زیان جامع . ترازنامه نشان می دهد که در یک زمان معین چه چیزهایی را مالک است یا چه مقدار بدهی دارد ، صورت سود و زیان به ما نشان میدهد چطور و چه مقدار پول در یک دوره زمانی در واحد اقتصادی بدست آمده و خرج شده است. صورت جریان وجه نقد نشان دهنده تبادل و مبادله پول بین یک شرکت و جهان خارج نیز در یک دوره مالی می باشد.چهارمین صورت مالی اساسی صورت سود و زیان جامع می باشد که نشان دهنده تغییرات در منافع صاحبان سرمایه در یک دوره زمانی می باشد.

اموزش تهیه صورتهای مالی به همراه توضیحات کلیه عناصر و بخش های مهم ان

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 358 میانگین : 4.1]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار