ردپای هوشمندی کسب و کار در نرم افزارهای مالی { ریپورتاژ آگهی }

ردپای هوشمندی کسب و کار در نرم افزارهای مالی

نرم افزارهای مالی هوشمند با فناوری های تجمیعی و تحلیلی BI تمامی داده های پراکنده و انبوه سازمان ها را بصورت یکپارچه و طبقه بندی، همراه با ساختار مناسب جهت گزارشات تحلیلی و کاربردی بصورت خلاصه در اختیار مدیران سازمان قرار میدهد. در این سبک از نرم افزارهای مالی امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات بصورت کاملا کاربردی امکان پذیر می باشد و فرآیندهای تصمیم گیری سازمانی به یک فرآیند موثر و دانش محور تبدیل می شود. نرم افزارهای هوشمند مالی با جمع آوری اطلاعات، تمامی داده های خام را به ابزاری مفید جهت تصمیم گیری و تحلیل وضعیت سازمان ها و همچنین پیش بینی آینده برای انتخاب بهترین مسیر یک کسب و کار طراحی شده است.

نرم افزارهای مالی هوشمند میزان  مطابق با معیارهای جهانی و متناسب با نیاز بومی کسب و کارهای کشور طراحی و عرضه می شود. نرم افزار انبارداری ، نرم افزار حقوق و دستمزد میزان و همچنین نرم افزار فروشگاهی میزان با پیشرفته ترین و بروزترین متدهای  طراحی و برنامه نویسی دنیا پیاده سازی شده است تا با شناسایی فرصت ها و تهدیدها، تصمیم گیری سریع، تحلیل نیازها، گزارشات نموداری،  بالا بردن میزان سوددهی و کاهش هزینه ها  مدیران را در کسب و کارهای خود همراهی نماید. از مزایای استفاده از هوش تجاری در نرم افزارهای میزان گزارشگیری در لحظه از تمامی بانک اطلاعاتی نرم افزار با استفاده از منابع و بانک های اطلاعاتی هوشمند، انبار داده ها و داده کاوی جهت استخراج انبوهی از اطلاعات مفید و همچنین جمع آوری و تثبیت داده های جهت پاکسازی و مرتب سازی اسناد و در نتیجه تجزیه و تحلیل داده ها کمک های شایانی به مشتریان خود نموده است.

ردپای هوشمندی کسب و کار در نرم افزارهای مالی { ریپورتاژ آگهی }

ردپای هوشمندی کسب و کار در نرم افزارهای مالی { ریپورتاژ آگهی }

 

پیاده سازی هوش تجاری

برای پیاده سازی مولفه ها در ابتدا باید اطلاعات هوشمند مورد نیاز سازمان را شناسایی کرده و  سپس منابع اطلاعاتی مورد نیاز را جمع آوری نماییم. در مرحله بعد باید نسبت به متمرکز کردن و سازماندهی داده ها در یک انبار داده و فراهم کردن ابزار تحلیلی مناسب اقدام نماییم. جمع آوری اطلاعات می تواند هم بصورت منابع اطلاعاتی درون سازمانی و هم بصورت بیروه سازمانی باشد. که جمع آوری اطلاعات خود شامل استخراج و بارگذاری (ETL)که در بالا به آن اشاره شد می باشد. در این مرحله  اطلاعات در یک انبار داده جمع آوری می شود سپس اطلاعات مرتب سازی شده و اطلاعات نامرتبط حذف میشود و یا اطلاعات ناقص اصلاح میگردد. بدین ترتیب اطلاعات یک انبار جهت تحلیل و بررسی و مراحل آتی مورد تایید قرار می گیرد.

نتایج اطلاعات می تواند به صورت گزارش های مختلفی نمایش داده شود که تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مدیران و کاربران سازمان قرار می دهد.

ردپای هوشمندی کسب و کار در نرم افزارهای مالی { ریپورتاژ آگهی }

ردپای هوشمندی کسب و کار در نرم افزارهای مالی { ریپورتاژ آگهی }

کاربرد هوش تجاری

امروزه سازمان ها و مدیران برای موفقیت بیشتر و کسب مقام بالاتر در صنعت خود درصدد استفاده از تکنولوژی و متدهای پیشرفته و بروزتری می باشند، به همین دلیل شاهد گسترش کارایی های هوش تجاری در صنعت های متعددی میباشیم. مانند: صنعت بانکداری، صنعت بیمه، سازمان های تولیدی، سازمان های تجاری، سازمان های خدماتی و ….. .

 

در پایان لازم به ذکر است تمامی سازمان ها  و شرکت ها برای دست یابی به اهداف خود نیازمند متدها و روش های بروزتری می باشند، به همین دلیل همواره مدیران به سمت کسب و کارهای هوشمند روی آورده اند. دسترسی به اطلاعات دقیق یک سازمان در بازه زمانی مد نظر از جمله اقدامات مهم و اساسی برای یک سازمان می باشد. که می تواند تاثیر چشم گیری در توانایی تصمیم گیری را داشته باشد. از جمله امکاناتی که هوش تجاری در دسترس مدیران قرار میدهد امکان شناسایی و تحلیل رقبا و همچنین استفاده از فرصت ها برای رشد و ترقی سازمان می باشد، که این امر باعث افزایش تسلط برای مدیریت مشتریان می باشد که بدین طریق سازمان ها موفق به کسب رضایت بیشتری از مشتریان می باشند که این روند از جمله اقداماتی است در جهت افزایش درآمد سازمان،  به همین علل مدیران سازمان ها برای تسریع بخشیدن به امور و تحلیل  فرآیند ها و اطمینان از تصمیمات به موقع نیازمند سیستم های هوش تجاری میباشند.

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 9 میانگین : 3.7]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار