اجاره سرمایه‌ای

.

نوع فایل : Pdf

حجم فایل : ۷۸۰ KB

نویسنده : راضیه ماه‌آورپور

منبع فایل : مجله تحلیلی ، اطلاع رسانی و پژوهشی حسابرس

رمز فایل : www.accfile.com

در این مقاله، کوشیده‌ایم نتایج تحقیقات مربوط به اجاره را گرد‌اوری کنیم و در نهایت به یک جمعبندی کلی دست یابیم. آنچه به‌طور مهم و آشکار، زمینه این تحقیق را تشکیل می‌دهد، وجود اجاره‌های سرمایه‌ای و عملیاتی و نیز منافع مستاجر و اجاره‌دهنده در ارتباط با هر یک از این اجاره‌ها و یا سایر اقلام اجاره است. نبود تجهیزات کافی بـرای توسعه فناوری کشورهای در حال توسـعـه، مسئله‌ای اساسی است و از جمـله راه‌های تامین این تجهیزات اجاره است.
حال با توجه به موارد ذکر شده، مشخص می‌شود که از اجاره‌ها به‌عنوان یک شیوه تامین مالی نام برده شده که برای شرایط کشورهای در حال توسعه مناسب است و اجاره‌دهنده یا اجاره‌کننده براساس منافع خود می‌توانند هر یک از انواع آنها را انتخاب کنند. در کشور ما نیز که کشوری در حال توسعه است، باید شرایط استفاده از اجاره‌ها مهیا گردد؛ زیرا در چنین کشورهایی اجاره با افزایش میزان دارایی، در رشد اقتصادی تاثیر به‌سزایی خواهد داشت. اما باید توجه داشت موردی که از خارج شرکت روی اجاره‌ها و میزان استفاده از آن تأثیر می‌گذارد، نرخ مالیات مربوط به اجاره‌دهنده و اجاره‌کننده است. بنابراین، با بهبود سیستم مالیاتی و استفاده از نرخهای مناسب و سهولت استفاده از اجاره‌ها و افزایش آگاهی استفاده‌کنندگان از این شیوه تامین مالی، گامی در جهت رشد اقتصادی کشورمان برداشته‌ایم.

لینک دانلود اجاره سرمایه‌ای

یکی ازمنابع لاتین استفاده شده در این مقاله :

File Size: ۸۲.۱ KB

Author:  John R. Ezzell

Download: Leasing versus purchasing Direct evidence on a corporation’s motivations for leasing and consequences of leasing

.

برای استفاده از این برنامه ابتدا رای خود را ثبت کنید
[تعداد : 2 میانگین : 4.5]

پسورد فایل فشرده : www.accfile.com

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
پاسخ به پیام من را اطلاع بدهید
اطلاع بده :
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار